Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 sierpnia 2011

Skorzęcin

Hej : )
Jak mija Wam dzień ? Bo mi baardzo dobrze !
Rano miła niespodzianka - dostałam laptopa < aaaaaa > , a teraz ostateczna decyzja co do Skorzęcina - tak , jedziemy :) ! W czwartek wyjazd , wracamy w niedzielę . A znów  w kolejnym tygodniu Śląsk . 

W Skorzęcinie znajduje się jezioro - info dla tych co nie wiedzą :)



A Wy gdzie się wybieracie na wakacje ? : ) 



I jestem meega szczęśliwa , że na mojego bloga zaglądają osoby z Turcji , Grecji , Wielkiej Brytanii i USA ! Dzięki ! : )

2 komentarze:

  1. ja póki co nie mam sprecyzowanych planów na wakacje, zawsze wykupujemy z chłopakiem moim ofertę past minute, ale w tym roku wybierzemy sie chyba na Kretę, byliśmy już dwa razy w Chorwacji i czas na zmiany:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja gratuluje laptopa ;pp

    a jakie rejony na Śląsku?? :D

    OdpowiedzUsuń