Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 września 2011

Cher Lloyd

Hej :) ! 
Dziś notka o utalentowanej wokalistce , która zaczęła swoją przygodę w Amerykańskim X Factor - Cher Lloyd . Jej głos jest cudowny , a stylizacje powalają mnie na kolana ! Właśnie dziś o nich mowa ! Ma ona własny , niesamowity styl. Jak dla mnie jest jedną z ikon mody, wzorem do naśladowania - jestem stanowczo na tak ! 
Oto jej pierwszy teledysk , w którym również można podziwiać jej świetny głos jak i wygląd ;-) 



I parę zdjęć : 









6 komentarzy:

  1. ma wspaniały styl :D !!!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze dziewczyna wygląda rewelacyjnie, słyszałam juz wcześniej piosenke, ale dopiero u Ciebie obejrzałam teledysk i jej zdjęcia;) równiez obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jej styl, piosenka taka sobie, tzn. nie w moim typie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ubrana jest bosko na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń