Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Idą święta !

Cześć : ) !


Tak, już za parę dni zagości w naszych domach ta cudowna atmosfera świąt ! Nie wiem jak Wy, ale ja już się nie mogę doczekać :) Jutro skoczę na miasto po ostatnie prezenty , ale i tak większość wykonałam sama. Sądzę , że to najlepsza forma obdarowania kogoś - prezentem własnoręcznie zrobionym , tak prosto z serca :) 


Postanowienie noworoczne ? 
Jak zawsze, staram się być lepszym człowiekiem. Po drugie , może zrzucić pare kilo ? Po trzecie ... zważać na rzeczy drobne , ale mające znaczenie dla mnie i innych :)
Święta kojarzą mi się z miłością ... a jej ostatnio jakoś nie brakuje. Bardzo jestem szczęśliwa , brakowało mi tego :-).




Tumblr_lwgrd4sr9k1qi23vmo1_500_large

Miłego wieczoru ! :)

2 komentarze:

  1. mi też by się przydało jakieś postanowienie noworoczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kawka i tez musze pomyslec o jakims postanowieniu noworocznym, od czegos trzeba jakas zaczac przyszly rok;)

    OdpowiedzUsuń