Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 stycznia 2012

Misja : schudnąć !

Hej :) !
Czy tylko ja nie mogę doczekać się wakacji ? Woda, słońce .. mm .. a w tym roku lato spędzam z K w Bułgarii :) ! Praktycznie jeszcze nic nie jest ustalone , ponieważ biuro z którego chcemy jechać nie zaktualizowało jeszcze ofert na 2012 r. Wraz z powiedzeniem sobie, że jedziemy na 100 % w główce narodził się mały pomysł - waga w dół ! Od jakiś 3 dni staram się ograniczać sztuczne słodycze ( z barwnikami itp ) , piję wodę i ćwiczę. Dodatkowo dziś mama poradziła mi bym piła wodę z cytryną na czczo -  pomaga przyspieszyć i uregulować metabolizm. Mam nadzieję że to prawda :P Nie mam zamiaru odchudzać się jakoś drastycznie poprzez przeróżne diety . Prowadząc zdrowy tryb życia chcę mieć ładniejszą sylwetkę i tyle :)  Tak więc trzymajcie kciuki bym wytrwała jak najdłużej ! 





I pamiętajcie o głosowaniu na bloga roku !
Wysyłamy sms o treści A00285 na numer 7122
( po A są dwa zera ! )
Sms kosztuje 1,23 , ale dochód z nich idzie na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych !
Więc przez taki sms możecie pomóc mi , jak i innym :)
PS . z jednego numeru można glosować tylko raz !



1 komentarz: