Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 października 2011

Coś z mojej szafy ... : )

Cześć ! :)
Dziś wrzucę kilka fotek ubrań i torebki , które zakupiłam w Rzgowie :) 





Kocham tą bluzkę !
Jest bardzo luźna co powoduje ją wygodną !
I do tego : LOVE PARIS ! :)


Torba o kolorze beżowo - brązowym .

Przybliżenie :


Te wstawki są cudowne ! :) 


Kolejna luźna ! :)
W tej urzekł mnie kolor , koralowo - różowy , cuuudo ! 


Czas na małą czarną z dużą białą kokardą :)


Przybliżenie kokardy 

Oj , dziś jest męczący dzień ... Sprawdzian z niemieckiego , yhm - nie poszło mi za dobrze. Ale miałam 5 lekcji i to jest plus ! : ) Jutro ? Geografia , angielski . Dam radę , ale trzymajcie kciuki :) !

5 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki,ta pierwsza bluzka skradła moje serducho jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta bluzka :) Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
    PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)

    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj świetne te ciuszki, pierwsza bluzka MEGA! TAK SAMO JAK TORBA;P

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś tą pierwszą bluzkę ??

    OdpowiedzUsuń