Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 października 2011

Przedstawienie , zakupy

Cześć! :)
Znów dość długo nie pisałam, ale w tym tygodniu byłam strasznie zabiegana !
Mianowicie : w czwartek wybraliśmy się z rodzicami do Rzgowa na zakupy. Pobudka o 5 , wróciliśmy po 16. Nogi troszkę bolały , ale za to obkupiłam się za wszystkie czasy ! :) Postaram się co jakiś czas pokazywać , co zakupiłam. Muszę przyznać , że w co 2 sklepie panował kolor musztardowy i rudy, więc już wiemy co będzie modne na ten sezon ! :)


Wczoraj znów odbyła się premiera sztuki " Visione del Futuro " ( Wizja przyszłości ) wystawiana przez Sycowską grupę teatralną Czfurka.Od maja do niej uczęszczam , grupa ma nowy skład. Nasi poprzednicy poszli na studia, dlatego był nabór na nowych aktorów. Moim zdziwieniem była sala przepełniona po brzegi i bardzo długie bicie braw. Już otrzymaliśmy bardzo dużo gratulacji , pochwał itd. z czego jesteśmy zadowoleni ! :) 
Oto plakat sztuki , postaram się wstawić również jakieś zdjęcia :) 



Kogo grałam ? 
Wydaje mi się , że moja rola była dość zabawna. Byłam śmieciarą , 
która za wszelką cenę chciała coś zjeść.


Wieczorem jadę na roczek Sary , dlatego
postaram się wrzucić zdjęcia mojego stroju :) 

1 komentarz:

  1. śmieciaro, (!) wiedźmie nie podskoczysz ;p ... udany spektakl ... :***
    K.

    OdpowiedzUsuń